Hinnasto
Hinnasto
Alta löydät voimassaolevan hinnastomme, yleistä ohjeistusta kulkujärjestelmästämme ja tunnin peruuttamisesta sekä sopimusehtomme.
Hinnasto
Voimassa 1.1.2025 alkaen
Kuntosali
Puolipäivä | Kokopäivä | |
---|---|---|
Sopimus | 36€ | 41€ |
1 kk | 41€ | 46€ |
3 kk | 116€ | 131€ |
6 kk | 229€ | 258€ |
Ryhmäliikunta
Puolipäivä | Kokopäivä | |
---|---|---|
Sopimus | 51€ | 61€ |
1 kk | 62€ | 72€ |
3 kk | 170€ | 200€ |
6 kk | 333€ | 395€ |
Muut palvelut
10x kortti puolipäivä | 90€ |
10x kortti kokopäivä | 100€ |
PT-tapaaminen, fysioterapeutti (60min) | 79€ |
PT-tapaaminen, liikunnanohjaaja (60min) | 65€ |
Kuntosaliohjelma/alkukartoitus | 40€ |
Äänimaljahoito (yksilö) | 85€ |
Kulkutunniste | 10€ |
Inbody-kehonkoostumusmittaus | 20€ |
Kuminauhajumppa | 20€ |
Fascia pallo | 15€ |
Kertakäynti | 15€ |
Äänimaljahoito (pari) | 139€ |
Mikäli sinulla on kysyttävää hinnastostamme tai tuotteistamme, otathan meihin yhteyttä tai tulet paikan päälle asiakaspalvelumme aukioloaikoina
Kuntosalikortit:
- Sisältää pääsyn kuntosalille
Ryhmäliikuntakortit:
- Sisältää ohjatut tunnit sekä pääsyn kuntosalille
Puolipäiväkortti:
- Oikeuttaa kuntosalin käyttöön ajalla: 5:00-16:00
- Oikeuttaa päivätunneille osallistumiseen
Kokopäiväkortti:
- Oikeuttaa kuntosalin käyttöön ajalla: 24/7
- Oikeuttaa päivä- sekä iltatunneille osallistumisen
Sopimushinta:
- toistaiseksi voimassaoleva kuukausilaskutus
- 1kk irtisanomisaika
- Mahdollisuus tauottaa ilmoittamalla 1kk etukäteen
OPISKELIJAT (päätoiminen opiskelija) ja TYÖTTÖMÄT:
- saavat kokopäiväkortin puolipäiväkortin hintaan (opiskelupaikka tai työttömyys todistettava).
Maksuvälineenä käyvät:
- pankkikortti, luottokortti & käteinen
- Liikuntaedut: Smartum, E-passi ja Edenred.
- Uuden asiakkaan opas PDF
- Ethän tule salillemme kipeänä vaan sairastat rauhassa kotona ennen salille paluuta.
- Ethän käytä vahvoja hajusteita salille tullessasi jotta kaikilla olisi miellyttävää käydä meillä.
- Kuntosalimme on varattuna tiettyinä aikoina viikossa tuntien käyttöön. Nämä ajat löytyvät nettisivuiltamme (ilonaliikunta.fi / Kuntosali / Harjoitusajat) ja ne voi noutaa asiakaspalvelustamme myös paperisena listana.
- Salilla tulee käyttää liikuntaan sopivia vaatteita ja jalkineita tai sukkia
- Avainkortti on henkilökohtainen, sitä ei voi antaa muiden käyttöön. Väärästä käytöstä kortti voidaan poistaa käytöstä.
- Pakkaathan aina mukaan hikipyyhkeen – pidetään jumppa-alustat ja tyynyt puhtaina
- Muista turvallisuus kuntosalilla – harjoitus on aina omalla vastuulla!
- Alle 15-vuotias saa harjoitella kuntosalilla huoltajan läsnä ollessa (molemmilla oltava omat avainkortit)
- 10X kortti on voimassa 100pv, jokaisesta ohjatusta jumpasta menee yksi kerta
- TIETOSUOJALAKI- tiedoksi asiakkaillemme:
Ostaessasi asiakkuuden (avainkortti) Ilona Liikuntaan, olet ilmoittanut/ilmoitat Ilona Liikunnalle yhteystietosi asiakasrekisteriimme. Yhteystietoja tarvitaan
avainkorttien rekisteröimiseen, lisäksi tietoja käytetään Ilona
Liikunnan asiakkaille tarkoitettuun markkinointiin (mm. tarjoukset
asiakkaille). Mikäli et halua tarjouksiamme tai muita tiedotteitamme jatkossa, ilmoitahan siitä: info@ilonaliikunta.fi.
- Sopimusasiakkaat saavat 1x kuussa laskun sähköpostiinsa. Lasku tulee maksaa ajallaan, jotta vältyt muistutuskuluilta. Laskut tulevat aina noin 2 viikkoa ennen eräpäivää.
- Mikäli sinulla jää 2 laskua putkeen maksamatta, lopetamme valitettavasti sopimuksenne, kunnes kaikki laskut on maksettu.
- Mikäli haluat vaihtaa sopimustyyppiä ilmoitathan siitä meille info@ilonaliikunta.fi tai suoraan asiakaspalveluumme. Me hoidamme sopimusten päivitykset. HUOM! UUDEN SOPIMUKSEN OSTO EI LOPETA AUTOMAATTISESTI VANHAA!
- Sopimusasiakkuuksissamme on mahdollisuus e-laskuun. Tähän ohjeet löydät ensimmäisestä laskustasi ja Vismalta voi pyytää lisätietoja e-laskun käyttöönottoon.
- Kulttuurieduilla (e-passi, edenred, smartum) EI VOI MAKSAA LASKUJA! Eli muistathan että esim. e-passi sovelluksesta ei voi suoraan maksamalla maksaa laskua, koska siitä ei tule ilmoitusta laskuttajallemme Vismalle. Mikäli haluat maksaa laskuja kulttuuriedulla tulee sinun käydä asiakaspalvelussamme ja ladata kassalla kulttuurietusi Ilonan ”tilillesi” saldona. Tällöin tulevat laskut menevät automaattisesti tästä saldosta niin kauan kuin saldoa riittää. Jo sinulle saapunut lasku tulee siis aina maksaa sen laskun tiedoilla EI KULTTUURIEDULLA.
- Sopimuksen voi laittaa 1kk tauolle kerran vuodessa, kunhan siitä ilmoittaa meille sähköpostitse vähintään kuukautta ennen tauon alkamista.
- Sopimus tulee aina irtisanoa sähköpostitse (info@ilonaliikunta.fi) tai suoraan asiakaspalvelussamme. Sopimuskausi päättyy irtisanomista seuraavan laskutuskauden viimeisenä päivänä.
- Alhaalla olevassa kuvassa näemme esimerkit kolmesta eri tilanteesta jotka saatat nähdä varauskalenterissamme kun olet kirjautunut sisään tunnuksillasi:
- Kuntosalicircuit vihreällä taustavärillä: Tunnilla on yhä tilaa ja klikkaamalla tunnista avautuu oikealla näkyvät tiedot eli tunnilla on 23 vapaata paikkaa ja 7 osallistujaa on jo varannut paikan tunnilta. Voit varata siis paikan normaalisti.
- FasciaMethod 45 oranssilla taustavärillä: Tunti on täynnä mutta sen jonossa on yhä tilaa. Klikkaamalla tunnista avautuu oikealla näkyvät tiedot eli tunnilla on 2 jonopaikkaa vapaana ja 22 osallistujaa eli maksimimäärä. Voit varata siis jonotuspaikan.
- Pilates punaisella taustavärillä: Tunti on täynnä ja myös jonopaikat ovat täynnä. Klikkaamalla tuntia avautuu oikealla näkyvät tiedot eli jono on täynnä ja tunnilla on 20 osallistujaa eli maksimimäärä. Kun tunti näkyy punaisena ei tunnille voi varata paikkaa eikä jonopaikkaa. Jono on siis olemassa, mutta se on jo täynnä.
Muita yleisiä käytäntöjä tuntien varaamisesta:
- Tunneilla on vaihteleva maksimimäärä useimmiten 20 osallistujaa.
- Jokaisella tunnilla on 7 jonopaikkaa.
- Jonossa olevat saavat kaikki samaan aikaan sähköposti-ilmoituksen mikäli tunnille vapautuu paikka. Tällöin nopein varauksen tekijä saa paikan. Mikäli olette jonossa, saatte ilmoituksen, klikkaatte linkkiä ja tunti näyttää täyttä eikä anna varata paikkaa joku toinen jonottaja on ollut nopeampi ja ehtinyt napata paikan jo itselleen.
- Tunneille voi ilmoittautua 2 viikkoa etukäteen.
- Muistathan aina peruuttaa ilmoittautumisesi mikäli et pääsekkään tunnille.
- Vältäthän viime hetken perumisia jotta kaikki halukkaat pääsevät varmasti tunneille.
- Mikäli kuitenkin joudut perumaan samana päivänä osallistumiseksi laitathan tiedon siitä meille sähköpostitse.
Tunnin varaaminen
- Mene selaimella kotisivuillemme ilonaliikunta.fi
- Valitse vasemmalta valikosta Viikko-ohjelma ja verkkokauppa
- Valitse Ryhmäliikuntatunnit
- Etsi kalenteristamme haluamasi tunti, klikkaa tunnin nimeä ja paina ”Varaa” (vaatii sisäänkirjautumista mikäli et ole jo kirjautunut sisään)
- Tunnin varattuasi saat vahvistuksen siitä sähköpostiisi
Tunnin peruuttaminen
- Mene selaimella ko.sivuillemme ilonaliikunta.fi
- Valitse vasemmalta valikosta Viikko-ohjelma ja verkkokauppa
- Kirjaudu sisään tunnuksillesi mikäli et ole jo valmiiksi kirjautuneena sisään
- Omat varatut tuntisi näkyvät etusivulla ja ”Omat tiedot” osiossa
- Paina halutun tunnin kohdalla oikealta kohdasta ”Näytä”
- Paina ”Peruuta varaus”
- Varaus on nyt peruutettu ja saat tästä myös vahvistuksen sähköpostisi
Akuutin esteen sattuessa, voit peruuttaa tunnin myös laittamalla viestiä sähköpostiin info@ilonaliikunta.fi (kerro nimesi, sekä minkä tunnin peruutat) TÄMÄ ON KÄYTÄNTÖ VAIN, MIKÄLI SINULLE TULEE AKUUTTI ESTE JA TUNNIN ALKUUN ON AIKAA ALLE KAKSI TUNTIA. Lähtökohtaisesti ja ensisijaisesti peruutus tehdään itse nettisivuilla.
Tuntien jonotus
- Mikäli tunti on täynnä voit varata paikan jonosta. Jonopaikkoja on yleensä 7 kpl.
- Kun olet jonossa saat ilmoituksen jos tunnille vapautuu paikka.
- Kun paikka vapautuu sama ilmoitus vapautuneesta paikasta lähtee kaikille jonossa oleville sähköpostitse. Sitten paikan pääsee varaamaan nopein jonossa olija. Jonossa ei siis ole järjestystä eikä sillä ole väliä monesko jonossa olit vaan jono toimii nopeusilmoittautumisena.
- Sähköpostiin tulevassa ilmoituksessa on linkki jonka kautta paikan pääsee varaamaan. Mikäli linkkiä painaessa tunti näkyy taas täytenä joku nopeampi on kerennyt luultavasti paikan jo viemään. Jonossa pitää siis olla nopeana ja sähköpostin ilmoitukset kannattaa olla puhelimessa päällä.
Salasanan uusiminen
- Mene selaimella kotisivuillemme ilonaliikunta.fi
- Valitse vasemmalta valikosta Viikko-ohjelma ja verkkokauppa
- Paina ”Kirjaudu tai luo tunnus”
- Paina ”Unohditko salasanan?”
- Syötä sähköposti osoitteesi ja paina ”Palauta”
- Saat nyt sähköpostiisi uuden salasanan. Mikäli tässä on jotain ongelmaa voit myös aina laittaa viestiä meille info@ilonaliikunta.fi ja pyytää uutta salasanaa tunnuksellesi.
Kohdat 1 – 7 koskevat sopimusasiakkaitamme kohdat 8 -15 koskevat kaikkia asiakkaitamme.
- Ilona Liikunta Oy:n kanssa tehty kuukausiveloitussopimus on toistaiseksi voimassaoleva, eikä se vaadi asiakkaalta pitkää sitoutumista. Sopimuksen voi irtisanoa ilman lisäkuluja milloin tahansa. Sopimuskausi päättyy irtisanomista seuraavan laskutuskauden viimeisenä päivänä. Jokaisella asiakkaalla on yksilöllinen laskutuskausi riippuen siitä milloin on sopimuksen aloittanut.
- Asiakkuuden voi jäädyttää kerran vuodessa yhden (1) kuukauden ajaksi (esim. loman takia). Ilmoituksen on tultava 1 kk ennen taukoa. Esim. jos haluat heinäkuun tauolle, ilmoituksen tulee olla toukokuun aikana. Lisäksi veloitussopimuksen voi jäädyttää pitkän sairasloman (minimissään kaksi (2) viikkoa) takia. Tällöin tulee esittää kirjallinen lääkärintodistus asiakaspalvelussamme. Jäädyttämisestä tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
- Veloitussopimus astuu voimaan, kun asiakas on tehnyt sopimuksen eli oston verkkokaupasta tai asiakaspalvelusta. Ensimmäinen maksuerä suoritetaan verkkokaupassa tai asiakaspalvelussa oston yhteydessä, jatkossa maksu suoritetaan laskua vastaan (toimitetaan asiakkaan s-postiin) tai veloitetaan luottokortilta – asiakkaan valinnan mukaan.
- Kulttuurieduilla (e-passi, edenred, smartum) EI VOI MAKSAA LASKUJA! Eli muistathan että esim. e-passi sovelluksesta ei voi suoraan maksamalla maksaa laskua, koska siitä ei tule ilmoitusta laskuttajallemme Vismalle. Mikäli haluat maksaa laskuja kulttuuriedulla tulee sinun käydä asiakaspalvelussamme ja ladata kassalla kulttuurietusi Ilonan ”tilillesi” saldona. Tällöin tulevat laskut menevät automaattisesti tästä saldosta niin kauan kuin saldoa riittää. Jo sinulle saapunut lasku tulee siis aina maksaa sen laskun tiedoilla EI KULTTUURIEDULLA.
- Veloitussopimuksen maksun viivästyessä on Ilona Liikunnalla oikeus periä asiakkaalta korkolain mukainen viivästyskorko ja muistutusmaksu. Mikäli lasku joudutaan siirtämään perintään maksaa asiakas itse perimiskulut. Mikäli jäsen huomautuksesta huolimatta laiminlyö sopimuksen mukaiset maksut, voidaan jäsenyys irtisanoa välittömin vaikutuksin jäsenelle tästä kirjallisesti ilmoittamalla.
- Sopimuksen mukaisen maksun maksamatta jättäminen ei riitä asiakkuuden lopettamiseen, vaan irtisanomiseen tarvitaan käynti asiakaspalvelussa tai ilmoitus sähköpostitse. Myöskään toisen tuotteen ostaminen ei irtisano automaattisesti sopimusta vaan sopimusasiakkuus tulee aina irtisanoa erikseen. Irtisanomiseen käytetään yllämainittua irtisanomisaikaa.
- Mikäli maksamattomia laskuja kertyy kaksi peräkkäin ja asiakas ei niitä maksa kuukauden sisällä toisen maksamattoman laskun saapumisesta, sopimus puretaan. Sopimus voidaan käynnistää uudelleen kun maksamattomat laskut on maksettu.
- Kulku salille vaatii kulkutunnisteen. Mikäli asiakkaalla ei ole kulkutunnistetta, tulee sellainen lunastaa asiakaspalvelusta. Kulkutunniste on henkilökohtainen ja seurauksena sen väärinkäytöstä voidaan estää kulku salille. Kulkutunniste ostetaan omaksi, eikä siitä saa rahaa takaisin jos sopimus irtisanotaan tai asiakas päättää liikkumisen Ilona Liikunnassa.
- Kulkutunniste on oltava aina mukana salilla ja jokaisen on luettava kulkutunnisteensa lukulaitteessa salille tultaessa, vaikka samalla ovenavauksella tulisi muita sisään. Kulkutunnisteella ei saa tuoda ulkopuolisia henkilöitä mukanaan. Kulkutunnisteen katoamisesta on välittömästi ilmoitettava salin henkilökunnalle. Mikäli tunnisteen kadottua sitä käyttää joku muu henkilö, eikä sen katoamisesta ole ilmoitettu keskukselle kirjallisesti tai käymällä asiakaspalvelussa, on tunnisteen alkuperäinen haltija velvollinen hoitamaan kortin sopimusmaksun (sopimusasiakas). Myöskään käyttämätöntä aikaa/kertoja ei korvata jos tunnisteen katoamisesta ei ole ilmoitettu ylläolevasti (muut kuin sopimusasiakkaat)
- Kuntokeskus on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalleen arvonlisäveromuutoksen tai mahdollisten muiden viranomaistoimien hinnoissa aiheuttamista muutoksista tai muista hinnanmuutoksista vähintään kuukautta ennen niiden voimaanastumista
- Asiakkailla on oikeus vastikkeetta tuoda ystävä vieraaksi kuntosalille tai jumppaan (ilmoittautuminen ryhmäliikuntakalenterin kautta vaaditaan) asiakaspalvelun aukioloaikana. Kulku salille tulee tehdä tuolloin asiakaspalvelun kautta. Vieraan tulee täyttää vieraskortti asiakaspalvelussa. Saman vieraan voi tuoda salille vastikkeetta yhden kerran. Tämän jälkeen vieras maksaa hinnaston mukaisen hinnan.
- Muilla kun sopimusasiakkailla kortin voimassaoloaikaa voidaan jatkaa jos sairausloman pituus on min kolme (3) viikkoa (sopimusasiakkailla min kaksi (2) viikkoa). Tästä tulee esittää kirjallinen lääkärintodistus asiakaspalvelussamme.
- Pidämme yllä asiakasrekisteriä. Käsittelemme henkilötietoja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Ilona Liikunnan tietosuojaseloste on julkaistu verkkosivuilla.
- Mikäli kuntokeskus on ylivoimaisista syistä kuten hallituksen, AVI:n tai muun viraston määräyksestä velvoitettu sulkemaan väliaikaisesti, asiakkaalle ei anneta rahallista hyvitystä liikuntamaksuista. Asiakas on kuitenkin oikeutettu saamaan hyvityksen muilla tavoin, kulloinkin Ilona Liikunnan valitseman tavan mukaisesti, esim. tallennettuina jumppina, lahjakortteina tai kuukausimaksun jäädyttämisenä. Jäsen saa hyvityksen jälkihyvityksenä. Sulun aikana sovelletaan normaalia irtisanomisaikaa.
- Asiakas treenaa aina omalla vastuulla. Ilona Liikunta vastaa laitteiden toimivuudesta ja ohjaajien pätevyydestä sekä ammatillisuudesta.
Guide for new customers in English PDF